vrijdag 15 augustus 2008

Al 35 kaarten in augustus

Deze maand is wel een topmaand emt kaarten maken. Heb al 35 kaarten gemaakt deze maand. En dat zullen er nog wel wat meer gaan worden. Ik hoop binnenkort de spullen voor de babykaartjes binnen te krijgen, zodat ik daar ook mee aan de slag kan gaan. Gisteren avond 1 kaartje gemaakt en vandaag 2 kaartjes. 2 kaarten zijn weer voor de uitdaging. Dat is stempelnummer 36 en 37. De andere is voor een opdracht op een van de yahoo groepen. We moesten een kaart maken in de kleuren geel en grijs. Ik heb weer de stempel van micheal gebruikt. Het papier is van de action en ik heb hem met grijs geembost. Toen op een grijze kaart geplakt.

1 opmerking:

Fenny zei

deze zijn weer geweldig mooi Renske en wowow jouw uitdaging-kaart is heel bijzonder. Jammer dat je niet naar mij moet zenden....Ach degene die hem ontvangt zal er super-de-super blij mee zijn...!!!

groetjes van fenny