zaterdag 8 november 2008

nieuwe winkel in ede

Vanmorgen heb ik frank en niels bij maria afgezet in otterloo en toen ben ik doorgereden naar ede naar de nieuwe stempel en scrapbookwinkel. Daar was het dit weekend het openinsweekend met allemaal bijzondere activiteiten, oa workshops maar ook een koopjesmarkt. Koopjes waren het zeker!! Je kon een tas vullen met scrapbookpapier en papier pakketten. de enige voorwaarde was dat hij heel moest blijven en dat je de handvaten goed vast kon houden. Dat kostte 5 euro. je kon zelf je papier uitzoeken. Verder hadden ze super veel spullen voor 1 euro. Ook dingen die normaal boven de 20 euro per stuk kosten. Bijvoorbeeld sertjes met stempels, pakketjes met fotoalbum en allemaal papier, emblisment pakketjes, enz enz enz. Heb een mantje gevult met leuke spulletjes. Was in totaal 31 euro kwijt, en dat was incl de tas met papier. Vind dat ik het heel netjes gedaan heb :)Dit zijn alle spullen die ik gekocht heb. alles was 1 euro per stuk. sommige matterialen heb ik nog nooit gebruikt, en vind eht wel heel leuk dat ik het nu voor 1 euro kan uitproberen. Dit is de stapel met papier. Het waren 9 papier pakketten, ruim 60 vellen designpapier, 20 vellen met uitgestanste figuren, zoals labels enzo en nog 5 vellen met vellum. Ik ben meteen kaarten gaan maken, De eerste kaart kan ik nog niet laten zien, want die doet mee aan een wedstrijdje op een van de yahoo groepen. Het is de workshopkaart uit de nieuwste cards only. Een erg bewerkelijke kaart waar best veel tijd in is gaan zitten. De 2e kaart is ook gemaakt aan de hand van een voorbeeld in de cards only 4. Ik had deze kaarten gezien en kwam hetzelfde soort scrappapier tegen. Dat vond ik wel erg leuk om mee te nemen en een kaartje mee te maken. Heb voor het eerst een rubon gebruikt. vond eht heel spannend, omdat de kaart al klaar was maar hij zit er heel mooi op.

Geen opmerkingen: