zondag 4 oktober 2009

Decutiesdag

Ik ben weer thuis van een heerlijke decutiesdag. Ik heb weer een super dag gehad. Jacqueline en agnes bedankt voor al jullie tijd en moeite die jullie in deze super dag gestopt hebben. We hebben vanmorgen 2 ingewikkelde kaarten uitgewerkt. Erg leuk om te doen, en van 1 kaart ben ik helemaal fan geworden :) Die is zo leuk om te maken. Tussen de middag was er een heerlijke lunch. De zonen van agnes en jaqcueline hadden die weer netjes verzorgd, net als alle koffie/thee de hele dag door. Tussen de middag hadden we tijd om te winkelen in eht winkeltje van jacqueline haar man. Wat een leuke spullen!! Maar ik heb me heel erg ingehouden dit keer :) Alleen maar een schaartje, poeder, sneeuweffectpen en een pons gekocht. Na de lunch hadden we tijd om alles af te maken of een wijnzak te versieren. Daarna hebben we afgesloten in de winkel met een drankje en de verlopting met super gafe spullen!! We klregen weer een super goodybag, met stempeltje, scrapfloss papier, enz enz enz. We zijn weer lekker verwend. Tijdens de verloting had ik mn oog laten vallen op een pakket cardstock en 2 kleurtjes scrapfloss die ik nog niet had. Tot mijn grote vreugde heb ik die gewonnen!!!
De zaal
De goodybag (kadootjes tas van sponsors)
Mijn prijs bij de verloting, een stapel cardstock en 2 kleuren scrapfloss die ik nog niet had. Ben er helemaal blij mee!
De projectjes en het papier dat we hebben gekregen. Ik ga de kaarten nog afmaken.

Geen opmerkingen: