zaterdag 14 november 2009

nog veel meer kerstkaarten

Van de week heb ik nog veel meer kerstkaarten gemaakt. Ik kreeg het opeens spaans benauwd dat het al bijna december is en dat de kerstkaarten dan verstuurd moeten worden. Ik heb er nog veel te weinig af, dus ik moest maar eens flink aan de slag. Gelukkig had ik een hoop inspiratie door een mail van zindorf. Daar gebruikte ze de achtergrond techniek voor een hele grote kaart en ik heb hem gebruikt voor de kerstkaarten. Ik heb met de inktpads direct op het papier gewerkt. In totaal 5 kleuren van geel naar rood. Daarna de vogels gestempeld en toen de teksten. De teksten zijn oa van almerina-art en inkerbellstamps. De onderste 2 zijn gemaalkt met grlimmend embossingpoeder. ook weer almerina art teksten. alle vogels zijn van inkadinkado.

Geen opmerkingen: