donderdag 31 december 2009

Winterproject is af!

Vandaag heb ik heerlijk verder kunnen werken aan mijn winterproject. En ik heb hem zelfs af gekregen. Ben best trots op het resultaat. Vooral omdat ik helemaal geen voorbeelden heb gebruikt en alles zelf uitgedacht heb. Ik ben begonnen met het snijden van de achtergrond. Daarna heb ik het landschapje gestempeld en ingekleurd met markers. De ster heb ik gedaan met de glitterpen van atyou spica de bomen zijn gedaan met een puffy velvet stift van marvy en toen geembost met de heatgun daarna heb ik de berm ingelijmt en bestrooit met fun flock. zo lijkt het in het echt een sneeuwlandschap. Helaas is dat op de foto wat slecht te zien. Daarna ben ik aan de slag gegaan met het bestempelen van de lijst. Ik heb eerst de kleine sneeuwvlokken gestempeld met versamark en geembost met een glitter embossingpoeder. Daarna heb ik de grote sneeuwvlok gestempeld met versamark en geembost met een pearl embossingpoeder. Dit heb ik allemaal gisteren avond kunnen doen. Vanmorgen ben ik aan de slag gegaan met het magnolia meisje. Niels kwam heerlijk naast me zitten te kleuren en hij gaf commentaar op mijn inkleurwerk: "mama laarsjes kleuren" "Mooie haren mama" enz enz enz. De sjaal en de muts van het magnolia meisje heb ik na het inkleuren ingelijmt en daar glitters van kars op gedaan. De schoentjes en de mouwen heb ik ingekleurd met de atyou spica pen. Ik heb het magnolia meisje uitgeknipt en met foam van 2mm dik opgeplakt. zo komt er wat diepte in het werkje. Daarna heb ik het pass partout bewerkt met eyelets en splitpennen. Ik heb de tekst winter uitgesneden met de slice en op een lintje geplakt. Dat lintje heb ik met tape van 3 mm dik op het werkje geplakt. Zo komt er weer wat meer diepte in. Als laatste heb ik nog een paar witte veertjes bevestigd en heb ik alles in de diepe lijst gedaan. Het werkje heeft nu mooie diepte.

1 opmerking:

Ageeth zei

Hij is echt prachtig Renske !! Wat een werk.
Groetjes Ageeth