zondag 11 april 2010

2e dag stempelbeurs

Vandaag was ik met Thijs en Thea de 2e dag naar de stempelbeurs gegaan. Thijs had er zin in, en zwaaide alle mensen gedag. Buiten moesten we nog even wachten, maar dat vond hij niet erg. hij ging er lekker bij zitten en speelde leuk met de bal. Toen werd hij moe en viel hij lekker in slaap in de draagdoek. We hadden toen al 1 workshop gedaan De 2e workshop heb ik gedaan terwijl thijs heerlijk lag te slapen. Dat was een workshop met de airbrush en markers. super leuk om te doen, en ik heb weer veel leuke tips gehad Thea aan het werk met de airbrush Dit was een workshop die gegeven werd door studenten. die moesten een bedrijfje opzetten en die hadden deze stempel en een jongetje ontworpen. bij de workshop kon je het poppetje aankleden met scrappapier De copic en airbrush workshop een wporkshop met kalkverf. erg leuk om te doen inkleuren met distress inkt. Ik moet alle kaarten nog afmaken. en dan komen er mooiere/duidelijkere foto's 1 workshop kan ik nog niet laten zien, want die zit nog in de tas van thea. die zal ik binnenkort laten zien.

1 opmerking:

Astrid en Brenda zei

Zo te zien hebben jullie veel lol gehad op de beurs. Ook leuke workshops gedaan.
Groetjes Brenda en Astrid
dekaartjesvanastrid.blogspot.com