zaterdag 10 april 2010

stempelbeurs in zeist

Vandaag ben ik heerlijk met mijn vriendin Thea naar de stempelbeurs in zeist geweest. We gingen heerlijk op de fiets, want het is nog geen 5km van mijn huis. We hebben vandaag 2 workshops gedaan, en we gaan morgen weer. we hopen dan nog een serie anderen te gaan doen. er zijn echt heel veel make en takes te doen. Ik heb weer leuke dingen gekocht, al heb ik me erg ingehouden dit keer. Ik heb oa mn airbrush opgehaald. (die had ik besteld, wat een super gaaf aparaat!!) ik heb 3 ponzen van martha steward gekocht, een aantal mallen van crealies en verder nog wat pakken papier die ik met Thea gedeeld heb. Zowaar heb ik ook nog even 1 workshop gegeven bij almerina art. Ria die de workshop gaf was even met pauze en er waren een serie dames die graag een workshop wilde volgen, dus heb ik hem even gegeven. Het was erg gezellig!!! Hoop morgen weer een leuke dag te hebben (en hoop dat ik niet verder ziek word, want ben snipverkouden)

Geen opmerkingen: