zondag 18 april 2010

Video: Bloemen maken met behulpt van de Slice, Crealies Flowerembissing, cuttlebug en airbrush

Op de beurs in Zeist had ik een aantal flowerembossingfolders gekocht van Crealies. Officieel horen ze bij stanzen van Crealies, maar ik heb bij mijn slice een aantal bloemen die sprekend lijken op de bloemen die gebruikt worden voor deze mallen. Daarom ben ik het eerst gaan uitproberen of ik idd een bloem met de slice kon snijden en die dan kond bewerken met de airbrush en de embossingflowers van crealies. Op het filmpje zie je het resultaat. Voor deze bloem heb ik 2x 2 1/2 inch gesneden, 2x 2 inch en 1x 1 1/2 inch gesneden.

1 opmerking:

Jolanda zei

Hoi renske,

Leuk filmpje! Ik wist niet dat je die malletjes daarvoor kon gebruiken.
Die touchmarkers waar kun je die kopen??

Groetjes Jolanda