donderdag 20 mei 2010

Kaart met 2 grote bloemen

Ik ben momenteel helemaal in de ban van het zelf bloemen maken. Vind dat zo leuk om te doen./
Dit keer heb ik ze gemaakt emt de martha steward pons en dan gevouwen,  Afgewerkt met prima flowers.
stempel is van magnolia.
Ik heb er de schets van scrap cards challenge voor gebruikt. Omdat de bloemen al zo opvallen heb ik de kaart verder rustig gehouden.
Ik ben best trots op het kleurwerk van het afdrukje. Heb hem ingekleurd met markers, en nu een keer de schaduw anders gedaan dan anders, en moet zeggen dat het erg goed gelukt is.

3 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en die bloemen
vind helemaal gaaf

gr hetty

chantal zei

schitterend kaartyje renske
erg leuk gedaan
liefs chantal

Ellen zei

Wat en leuk idee om dit van de sketch te maken, Super hoor !!
Dank voor het meedoen aan het scr@pcardschallengeblog.
Gr, Ellen