zaterdag 12 juni 2010

Video: dubbele side step card met de martha steward score board



Van de week kreeg ik de vraag of ik wel eens een side step kaart (harmonicakaart) had gemaakt. Ik heb het ooit gemaakt maar was mn beschrijving kwijt, dus ik ben weer lekker gaan zoeken en uitproberen en heb een leuke kaart gevonden. Die persoon vroeg of ik eht op een video kon laten zien, omdat ze het dan beter snapt dan een gewone beschrijving, dus heb ik er vanavond even een video van gemaakt.
Ik hoop dat het allemaal zo duidelijk is.

Hierbij de maten van de kaart:
kaart is 5 1/2 bij 8 1/2 inch

snijden op 7/8 en 6 3/8 aan beide kanten van de kaart 1 1/4 inch van de kant (zie filmpje)

rillen op 7/8, 1 3/4, 3, 4 1/4 (helemaal) en 6 3/8 inch.

Ik ben vergeten op het filmpje te vertellen dat er dan ook nog een kaartje van 4 1/4 bij 3 1/4 van een andere kleur gesneden moet worden die je op de achterste trede gebruikt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, en anders hoor ik het graag.

Groetjes renske

1 opmerking:

elisabeth zei

wat een leuke kaart
heb een vraag
hoe reken je die inc om naar cm ?
ik wil die kaart ook gaan proberen maar weet niet hoe dat moet
zou je mij kunnen helpen
groetjes elisabeth