donderdag 17 februari 2011

opruimbui






de laatste 2 weken ben ik super ahrd bezig geweest om mijn hobbyhoek goed uit te mesten en op te ruimen. Ik ben nog niet klaar, maar ben al wel een heel end.
Vandaag ben ik emt niels een serie bakken gaan halen voor mn stempels en bloemen. De lades zijn 60 bij 40 dus lekker ruim. Ik heb de stempels gesorteerd op clear stempels en hout (1 la) magnolia (la 2) en alle overige stempels (la 3) Ik heb nog 1 ordner met stempels die ik nog moet sorteren, maar het begin is er.
Ook heb ik met niels vandaag een hele hoop bloemen op kleur zitten sorteren. Een erg leuk klusje om te doen. Zo kan ik beter bij mn bloemen komen en ga ik ze hopelijk ook weer meer gebruiken.

1 opmerking:

Marjolijn zei

Wauw, wat een mooie bloemen heb je zeg en wat veel!

Groetjes Marjolijn