dinsdag 11 oktober 2011

kaart voor de pink ribbon swap bij sweetcuties

Deze kaart heb ik gemaakt voor de swap bij de sweetcuties groep.
De afdruk heb ik gedaan op de manier van het filmpje van zondag. Ik heb hem voor het afdrukken besprayd met zelfgemaakte glimmermist met water en perfect pearls.
De bloem aan de zijkant heb ik op dezelfde manier gedaan als het meisje, alleen nu met roze en groen en weer besprayd. de randen van het afdrukje heb ik nog een keer gesprayd (bloemrand) en toen afgedrukt rondom het meisje. Zo wordt hij nog wat lichter en lopen de kleuren subtiel door elkaar. Ook hier zie je het glimmen heel subtiel.
De pink ribbon figuurtjes heb ik op de bloem rondom gestempeld. De bloem is gesneden en geembost met de slice.
de roze rand langs het afdrukje heb ik gedaan door wat aquamarker op een acrylblok te kleuren, dat te sprayen en dan met de rand erdoorheen gegaan.

Groetjes renske

2 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuke, levendige kaart!

groetjes, Alie :-)

Paula zei

hallo renske,

ik heb net je filmpje bekeken op youtube en wil het ook graag gaan uitproberen! Maar op wat voor papier druk je dan je stempel af? Gewoon papier of aquarel papier? Groetjes Paula