vrijdag 20 juli 2012

Mijn youtube filmpjes

Afgelopen jaren heb ik heel wat youtube filmpjes gemaakt met uitleg van allerlei soorten verschillende hobby technieken. Van breien tot kaarten maken enz. Al deze filmpjes heb ik verzameld op een nieuwe pagina van mijn blog:
http://renskecreatief.blogspot.nl/search/label/Youtube

Terwijl ik bezig was met het plaatsen van mijn filmpjes kwam ik wat leuke feiten tegen, waar ik niet eerder naar gekeken heb en waar ik eigenlijk best trots op ben.
Ik heb in totaal 143 abonnees op mn filmpjes.
alle filmpjes bij elkaar zijn 139829 keer bekeken
en het filmpje met de meeste weergaves is: roosjes maken met designpapier met in totaal 17929 kijkers
gevolgd door: Breien met katia onpas met in totaal 16970 weergaven

75% zijn vrouwen die mijn filmpjes zien, en 25 % mannen

De filmpjes zijn in 127 landen bekeken, waarvan nederland natuurlijk bovenaan staan, gevolgd door belgie, duitsland, verenigde staten en frankrijk. Maar ook in finland, mexico, domenico enz. zijn de filmpjes bekeken.

Ik vond het wel leuk om dit met jullie te delen.

Groetjes renske




Geen opmerkingen: