vrijdag 2 november 2012

ooit aan begonnen.....

Kennen jullie dat? Projecten waar je ooit aan begint, en die in de kast terecht komen? Zo kwam ik tijdens het uitpakken van een verhuisdoos dit project tegen. Ik weet nog dat het een trui moest gaan worden, maar volgens welk patroon? En hoeveel pennen ik gebreeen heb? Geen idee meer. En toen ik beter keek, zag ik dat er toch wel erg veel fouten in zaten......

Een project dus om uit te halen en op nieuw te beginnen. een deel had ik oit al uitgehaald en zit in een grote knoop. Een klusje om te doen als ik veel geduld heb.....

Het is mooi draad van On Line, Linie 159 trend collection Cocu. Ik heb er zeker 18 bollen van, maar ik denk dat alles bij elkaar wel 20 bollen zijn. Per bol 25 gram, en dat is 30 meter.

Ik heb nu wel ideeen wat ik ermee wil. Niet meer breien maar haken dit keer. Maar ja, welk patroon? Geen idee, dus ik kan rustig op zoek gaan naar een mooi patroon voor een poncho om te maken met haaknaald 7 of 8.....

Groetjes Renske




Geen opmerkingen: