woensdag 14 november 2012

Sjaal voor Thijs is af, en een ufo haakwerk word een afo

De sjaal voor Thijs ging lekker snel. Ik heb hem gemaakt met breinaald 10 en maar 10 steken opgezet, dus de pennen had je zo af.

patroon:
Gebruik breipen nr 10.
Zet 10 steken op.
Het begin en eindstuk zijn gemaakt met alleen maar rechte pennen, het midden stuk met recht - averecht - enz.
Kant af als de sjaal lang genoeg is.

 Een patroon waar je niet echt over na hoeft te denken. Het patroon heb ik zelf bedacht.

Toen ik van de week dozen aan het uitpakken ben (ben nog steeds niet klaar met de verhuizing) was Thijs bij me boven aan het spelen. Hij kwam een kleine amiguri tegen die nog niet af was, volgens mij, maar Thijs vind hem helemaal af en heeft hem ingepikt. Ik mag hem niet meer afmaken. Dus zo makkelijk is het om van een ufo een afo te maken :)

Groetejes Renske





Geen opmerkingen: