woensdag 26 december 2012

Een rok genaaid

Nu we gesetteld zijn in ons nieuwe huis, en onze hobbykamer af is, heb ik weer erg veel zin gekregen om achter de naaimachine te kruipen. Ik heb van de week geshopt in de stoffenkast van mn moeder en een serie hele mooie stoffen mee genomen.
Gisteren ben ik begonnen met het maken van een rok, en vandaag heb ik hem afgemaakt. Er zitten 3 stoffen in verwerkt. Een rib-stof met geborduurde bloemen, dezelfde stof maar zonder de bloemen en een hele mooie fluwele stof. Een erg leuke rok om te maken en ik ben erg blij met het resultaat. Het was wel even nadenken hoe ik de rits er ook alweer in moest zetten maar dat is goed gelukt.
Ik heb tegenwoordig de lockmachine en naaimachine samen op 1 groot buro staan, zodat ik beide aparaten kan gebruiken. Dat werkt toch wel erg prettig. Ik had alleen de lockmachine al erg lang niet meer ingeregen, dus daar was ik wel een poos mee bezig, maar eht is gelukkig gelukt.
Het patroon komt uit de knipmode van juli 2007

Groetjes Renske



Geen opmerkingen: