dinsdag 8 januari 2013

petit four af en een mooi boek

dag 8

Vandaag heb ik weer een petit four afgemaakt. Dit keer een Mini tulband cake     een schattige petit four om te maken. Ik heb meteen een begin gemaakt aan de volgende.





Vandaag was ik ook in de bibliotheek en daar kwam ik weer een serie super leuke boeken tegen. Ik kon het niet laten er weer een paar mee te nemen.
Een van de boeken is:
Zelfgemaakte cadeaus, 25 projecten om te borduren, naaien en stikken van Helen Philips.

Een super leuk boek, al is het alleen al voor de mooie foto's. Het is echt een blok aan inspiratie. Lang niet alles zou ik zo maken zoals het in het boek staat, maar het is heerlijk om doorheen te bladeren en weer allemaal leuke eigen ideeen op te doen.

bij ieder idee staan veel mooie foto's en een duidelijke uitleg hoe iets gemaakt moet / kan worden. Ook staat er een uitleg hoe je bijvoorbeeld moet borduren of hoe je bepaalde steken maakt.



verder heb ik Vandaagk weer een haaknaaldenmapje gemaakt. Dit keer voor een serie haaknaalden van 2.0 tm 8.0
nr 7,0 ligt nog ergens in huis, vandaar het lege vakje...
dit keer heb ik er een extra flap op gemaakt zodat de haaknaalden niet beschadigen bij het dichtvouwen.
Ik heb dit keer 3 verschillende stofjes gebruikt. Zo heb ik er een gezellig geheeld van gemaakt.

Groetjes Renske




Groeten Renske

1 opmerking:

Nina Hobbysite zei

Een mooie petit four. En ook een erg leuk haaknaaldenmapje. Lijkt me ook wel praktisch, ben ze altijd kwijt.