dinsdag 22 januari 2013

taart bakken en 2 grannys gehaakt

Vandaag nog 2 grannys gehaakt. Ik heb de smaakt te pakken geloof ik met de grannys. Ben benieuwd wanneer ik mijn tas in gebruik kan gaan nemen.....

Vandaag heb ik ook alvast de verjaardagstaart gebakken voor Thijs, die wordt morgen alweer 4 jaar. Wat gaat de tijd toch snel.
Toen hij net uit school was, zijn we alvast de taartversiering gaan voorbereiden. Thijs noemde het: kleien met klei die we op kunnen eten. Ik noem het: marsepein. Hij vond eht heerlijk om ermee bezig te zijn en kan niet wachten tot we morgen zijn taart verder af gaan maken. Dan is mijn kleine mannetje een grote man geworden, die alweer naar school gaat. Dat zal wel wennen gaan worden, want dan heb ik opeens veel tijd zelf thuis zonder de mannetjes.
Morgen komt er een foto van het eindresultaat van de taart.

Groetjes Renske







Geen opmerkingen: