woensdag 13 februari 2013

quiltlapje is af en mobiussjaal

Gisteren avond ben ik lekker verdergegaan met het quiltlapje, en hij is helemaal af! Ik ben er best trots op, want het was een heel werk om te maken, maar gelukkig is alles op de naaimachine gelukt. Ik ben erg blij met deze machine, die heel veel opties heeft.




Ik volg heel veel blogs en krijg dan veel ideeen. Zo kwam ik een super leuke mobius sjaal tegen, een rondgebreeen sjaal, met 1 slag erin. Ik ben meteen naar eht filmpje gaan kijken waarin uitgelegd werd hoe zo'n sjaal gemaakt werd, en het zag er zo leuk (en relatief simpel uit) dat ik het emteen ben gaan proberen met garen wat ik nog had liggen. Het zijn bolletjes pingouin pinopeluche garen, heel zacht en wollig, zo wordt het denk ik een lekkere warme sjaal. Het is alleen wel een gok of hij lang genoeg wordt, want dat is lastig te meten. 
de link van het blog waar ik hem gevonden heb is HIER

Groetjes Renske


2 opmerkingen:

Amarins zei

Wat super mooi wordt dit! Groetjes, Amarins

Mamadoggie zei

Hee, die quilt is helemaal Escher! :)