woensdag 6 maart 2013

mobius sjaal opgezet van Katia totem garen

Vanmorgen heb ik een mobius sjaal opgezet van Katia Totem garen. Lekker duk op breinaald nr 8 dus leker snel resultaat. Ik brei graag in de auto, alleen is mijn andere sjaaltje daar eigenlijk net te fijn voor. Daarom nog een prject erbij op dikkere naalden met dikker garen. Het opzetten was weer zo gebeurd. Lekker in vrolijke lentekleuren, wat helemaal past bij het weer van vandaag.



Groetjes Renske
ps willen de winnaars van de give away mij mailen op renskepr (at) gmail.com? Ik heb nog geen mail ontvangen en wil ze graag versturen. Je hebt tot vrijdag de tijd, anders ga ik nieuwe nummers trekken.

4 opmerkingen:

Ingrid zei

Zier er lekker fleurig uit!

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :-)

Groetjes Ingrid.

Unknown zei

Dit ziet er zeker fleurig uit, leuke kleurtjes zeg.
Enorm benieuwd naar jou eindresultaat.
Lieve groet Hester

Corina zei

vrolijke kleurtjes!

Anita zei

Hi Renske, ik hoop dat mijn mail nu wel is aangekomen. Veel breiplezier! Ik moet ook verder breien, dan kan ik straks een leuk haakpatroon uitzoeken!
Groetjes, Anita