vrijdag 29 maart 2013

workshop en grannys

Van de week is Patricia hier langs geweest voor een haakworkshop. Ze wilde graag leren haken. We zijn heerlijk aan de slag gegaan, ze heeft een leuk verslag hiervan geschreven op haar blog: decreatieveuil.blogspot.nl/2013/03/ik-weet-het-niet-hoor.html

Verder ben ik verder gegaan emt mn granny tas. Hij begint lekker te vorderen. Ik denk dat ik nog 5 grannys nodig heb, en natuurlijk de draagband. Die moet ik nog even uitdenken.... Heb hem voeren.... en alle grannys verder aan elkaar zetten..... kortom, hij is nog niet af, maar het begin is er zeker.

Groetjes renske


2 opmerkingen:

Ingrid zei

je tas ziet er al lekker vrolijk uit!

Fijne paasdagen.

Groetjes Ingrid.

Miriam de Vries zei

Dag Renske,
Wat wordt je tuin MOOI!!! Kan me voorstellen dat je daar trots op bent. Kun je lekker van genieten in de zomer.

En ben benieuwd naar je tas!

Groetjes en fijne paasdagen,

Miriam
't Bezige Bijtje