woensdag 26 juni 2013

klaar voor de Wehleriade en stokhaken

Ik ben er klaar voor om zo lekker naar de Wehleriade te vertrekken. Alle spullen zijn ingepakt. Mijn haakwerk is mee, net als een klein breiwerkje, zo kom ik de dag wel door.
Gelukkig is het droog en schijnt nu zelfs het zonnetje lekker, hopelijk blijft dit zo vandaag. Ik heb er super veel zin in, en ben benieuwd hoe druk het gaat worden.





Verder ben ik weer een stukje verder met het stokhaken. Ik denk dat dit een sjaaltje gaat worden. Het stokhaken is wel erg leuk om te doen, al moet ik nog wel handigheid krijgen in het werken met stok EN haaknaald. Ik zit soms erg te klunzen :)

Groetjes Renske

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heel veel plezier
het lijkt me ook niet het makkelijkste werkje

liefs jenneke

Angélique zei

Veel succes en plezier toegewenst!