zaterdag 13 juli 2013

haakontmoeting en het zomertruitje update 3

Vandaag heb ik een aantal meiden uit provincie gelderland leren kennen die ook allemaal dol zijn op haken. We hadden een erg gezellige en ontspannen middag met veel geklets, gehaak, lekker drinken en eten, en vooral lekker ontspannen en ideeen van elkaar op doen. Ik heb enorm genoten en heb zowaar best een stuk kunnen haken.

zo was mn werk voor ik vertrok:












Op mijn vorige foto zag je nog dat ik het voorpand en achterpand aan elkaar haakte, maar dat heb ik uitgehaald. Ik vond dat toch niet zo mooi worden. Het patroon kwam dan niet goed meer uit. Gelukkig komt hij nu wel weer goed uit.

en zo was hij na een middagje samen zijn:



Ik werd vanmiddag verwend met een hele tas voor leuke goodys, varierend van super mooie gemaakte haakwerkjes, tot knopen, heel veel kaartjes, een eigen vogelkooitje maken enz. Echt super leuk!









Ik werd opgehaald en thuisgebracht door Diana van www.kissingthefrog.nl 

een mooie sleutelhanger kreeg ik van britta van www.brittassieraden.nl

aan mooie boekenlegger kreeg ik van annemarie, van die super leuke haakboekjes! : haakidee.nl

een bloemenhanger kreeg ik van Joke

en een cupkace hanger kreeg ik van Dirky

en een leuk setje met een haart en wat andere leuke dingetjes kreeg ik van jeetje www.jeetjeswinkeltje.nl 

Kortom, een super leuke en geslaagde dag, waarin ik nog lekker verwend ben ook!

Groetjes renske

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!!
Super leuk, zo'n middag en je bent inderdaad al een eind opgeschoten, zie ik.
Geniet van de zondag.
Zonnige groet van Patricia