donderdag 4 juli 2013

zigzag haakproject update 15

Nadat ik gisteren een hele serie haaktijdschriften uitgezocht had en niet kon kiezen wat mijn volgende project gaat worden, ben ik weer hard aan de slag gegaan met mijn huidige project.

Ik heb even zitten rekenen, en kwam erachter dat er best heel veel tijd in 1 haakwerk gaat zitten.

Hier de berekening tot nu toe:
per bloem 11 minuten
per lange zigzag toer 21 minuten
korte zigzag toer 11 minuten

Ik heb nu 11 bloemen af
16 lange zigzag
48 korte zigzag

dat is in totaal: 121 + 336 + 528 minuten = 985 minuten is 16.4 uur
daar komt nog bij: 11 bloemen en 4 lange zigzag en een uur voor al het afwerken is totaal 1230 minuten is 20.5 uur. Das een hele tijd voor 1 trui. Nu kan ik nog even doorgaan met rekenen, maar dat doe ik maar niet :)

De poll voor wat mijn volgende project wordt, loopt nog steeds. klik HIER als je wilt zien hoe de poll loopt en als je mee gaat stemmen. Het is erg spannend momenteel welk project het gaat worden!


Geen opmerkingen: