donderdag 5 september 2013

Winter shrug testen voor Vicarno deel 1, en samen haken

Annelies heeft op haar site een hele mooie winter shrug staan. Dit patroon is nu nog alleen in het engels te krijgen, maar ze is hem aan het vertalen naar het Nederlands toe. Ik heb de eer dat ik dit patroon mag testen om te kijken of de vertaling klopt. Ik kan nu al vertellen dat het patroon super leuk is om te haken, en als je lossen, stokjes en vasten kan, kan je dit ook!! Je vind een voorbeeld van wat ik test HIER





Toen ik heerlijk zat te haken, kwam Niels gezellig naast me zitten. Hij is begonnen met lossen, maar we zijn nu ook bezig met vasten haken. En wat leert hij snel! Ben trots op mijn zoon (6jaar)

Groetjes Renske

5 opmerkingen:

Angélique zei

Wow, wat een natuurtalent is je zoon! Echt heel knap van hem! Gezellig, zo samen haken :-)

Mamadoggie zei

Leuk! Gezellig!

Gewoon Elise zei

Wat leuk dat je zoon ook wil haken!! Gezellig!!

kristel zei

Gezellig zo samen haken!

vicarno's mama zei

Wat leuk, zo samen! Vicje leert ook vingerhaken nu, dat doen ze op school. Volgend jaar leert hij ook breien en haken.