zaterdag 7 september 2013

Winter shrug testen voor Vicarno deel 3, en ik kon het niet laten......

De shrug gaat heel lekker. Ik heb nu al 2 bollen opgehaakt, en het wordt een heerlijk zachte lap. Ik heb in totaal 4 bollen, dus ik ben al op de helft!


Niels is erg leergierig. Hij heeft een leuk tijdschrift met allemaal spelletjes erin. Hij vind dit super leuk om te doen, en leert er enorm veel van. En wat is hij al slim!! Iedere dag weet hij weer meer.



Verder heb ik het volgende patroon om te testen al binnen, en heb ik daar super leuk garen voor. Ik kon het niet laten toch al stiekem een proeflapje te gaan maken. En wat is dat ook weer leuk! Ik gebruik daarvoor 2 soorten garen door elkaar. Een extra motivatie om deze shrug snel af te maken.



Groetjes Renske


1 opmerking:

vicarno's mama zei

Wow, dat gaat lekker vooruit zeg!!!