dinsdag 5 november 2013

Wintervest testen van Vicarno, update 11, hij is AF!

Het vest is af!! Ik ben er helemaal trots op, en hij is heerlijk warm!!!!

Het patroon is te koop in de webshop van vicarno. Je krijgt hem in 2 variaties, 1 met middensluiting en 1 met zijsluiting (zoals ik gemaakt heb)
Het patroon is duidelijk geschreven en de steek is niet heel ingewikkeld om te doen, maar het effect is super leuk!

Er zitten 9 1/2 bol in verwerkt.

Groetjes Renske








Ik ben meteen begonnen emt het maken van een proeflapje voor mijn volgende testproject. Wat zou dit gaan worden?

7 opmerkingen:

Angeline zei

Hij is erg leuk en staat je super!

Ingrid zei

Wat is het vest mooi geworden zeg!
Je hebt wel eer van je werk!
Top gedaan!

Janna zei

Hij staat je prachtig, wat een werk maar het helemaal waard. Laat voor jou de winter maar komen. Maar sla je mij dan nog even over :-)
Ben benieuwd naar je volgende project, vast niet voor de jongens met zo'n mooie roze kleur. Veel succes

groetjes,
Janna

Unknown zei

Ooo, het vest staat je prachtig!!!
mooi gedaan zeg.
En ik zie nog wat anders, je hebt je blog veranderd!!! (of loop ik nu gigantisch achter??). Leuk met die uilen.
Groetjes, Patricia

Lindevrouwsweb zei

Dat vest is echt mooi! En hij staat je ook goed! Veel plezier ermee! groetjes Joke

Oombawka Design zei

I LOVE the sweater :) It looks fabulous and you have done a amazing job with the stitches! Thank you for linking up at Link & Share Wednesday -
Rhondda, Oombawka Design

Oombawka Design zei

Congratulations! You had one of the most clicked projects at Link & Share Wednesday on Oombawka Design!
Rhondda
http://oombawka.blogspot.ca/2013/11/time-to-link-up-at-week-16-link-share.html