woensdag 4 december 2013

Eigen ontwerp, gehaakte wingspan sjaal in wording

Al een hele tijd loop ik met een idee voor een gehaakte sjaal / omslagdoek in mijn hoofd, waarvan ik nog geen patroon op internet heb kunnen vinden. Ooit heb ik een wingspan gebreid, maar als haakpatroon kende ik hem nog niet. Haken vind ik prettiger dan breieen, en daarom ben ik zelf aan de slag gegaan.
Deze mooie bol had ik nog liggen, voor de sjaal heb ik er 2 van nodig. Op de foto zie je het resultaat hoe hij eruit ziet na 1 bol haken. Het garen haarkt heerlijk weg en is lekker zacht.

Groetjes Renske


3 opmerkingen:

Mamadoggie zei

Mooi! Ik heb het ook jammer gevonden dat die 'wing span' sjaals alleen in breipatronen bestaan.

mery,s maaksels zei

zeker een goed idee zeg ,en haken gaat ook wat vlugger mooie frisse kleuren gr mery

Unknown zei

LOVE this scarf design! Would REALLY like to have a pattern if you ever get to writing it down :)

LOVE deze sjaal ontwerp! Zou heel graag een patroon hebben als je ooit naar opschrijven :)