dinsdag 3 december 2013

Gezellig samen handwerken met de jongens

Zondag was het erg koud buiten en ben ik lekker op de bank gaan zitten om lekker te handwerken. Ik had de punnik klossen van de jongens op tafel gelegd, en vanzelf kwamen ze gezellig bij me zitten handwerken. Niels heeft een mooie ketting gemaakt, die hij thuis met trots draagt (en echt niet om doet naar school want dan is het voor meisjes) en thijs zat er ook lekker bij te freubelen. Ondertussen hebben we naar een sinterklaasfilm gekeken. Zo zijn we de koude zondag middag heerlijk ontspannen door gekomen.

Groetjes Renske





1 opmerking:

Unknown zei

Leuk hè, zo samen met je kids!
deden wij in vroeger tijden ook!
Nu zit puberzoon er met zijn mobiel bij en dochterlief wil nog wel eens iets ter hand nemen, maar "ik kan dat nooit zo mooi als u, mam"... Waarop ik dan natuurlijk zeg dat "veel oefening kunst baart"..... Wat dan weer uitgelegd moet worden (10 jaar)
Groetjes,
Marian.