vrijdag 13 december 2013

Granny samen-haak-project 2014, granny crochet along 2014

Een poosje terug vertelde ik jullie dat ik veel leuke plannen en ideeën heb voor 2014. Een van de ideeën is, een samen haak project, een crochet along. Iedere week op woensdag komt er een patroontje van een granny. Ikzelf ga al die grannys samen voegen tot een deken. Ik verwacht daar een half jaar tot een jaar mee bezig te zijn.
Ik begin met makkelijk te haken granny's en in de loop van het jaar komen er steeds bewerkelijkere grannys bij.

Doen jullie gezellig mee?


6 opmerkingen:

Unknown zei

nice ! Ik doe zeker mee !

Unknown zei

Leuk idee! Ik doe ook mee!

Anita V. zei

Wat een leuk plan! Ik denk dat ik ook aanhaak ;)

Unknown zei

Mijn to-do lijst neemt al buiten proportionele afmetingen aan dat ik dit aan me voorbij laat gaan, maar volgen zal ik het uiteraard wel!
Groetjes Patricia

Jitske Quiltpoes zei

Hallo Renske, ben er helemaal klaar voor, heb speciaal nieuwe kleurtjes katoen gekocht, dus kom maar op met je patronen
groetjes Jitske

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ik zou graag meedoen, maar ben al met twee dekens bezig en een grote sjaal....ik ga in ieder geval meelezen en wie weet haak ik later aan!