zondag 29 december 2013

Link je creatie 16 / link your stuff 16

Het is alweer de laatste zondag van het jaar. Wat is het jaar snel gegaan!
Dit jaar ben ik begonnen met de link je creatie. Elke week zijn er weer zoveel leuke creaties gelinkt! Wat leuk om al die creaties te kunnen bekijken! Volgend jaar ga ik hier zeker mee door! Ook staat er dan het granny project op de planning, waarbij ik iedere week een patroon van een granny op mijn blog zet. Zo ontstaat er in de loop van eht jaar genoeg grannys om een denken te maken, of iets anders als je dat leuker vind.....

Ik heb super veel leuke ideeeen voor het nieuwe jaar, en die zien jullie vanzelf op mijn blog verschijnen.

De link van afgelopen week die ik in het zonnetje wil zetten, is een erg leuk project wat ook in het nieuwe jaar van start gaat:


http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2013/12/crochet-along-2014.html


1 opmerking:

Anoniem zei

dank je wel renske... ook in 2014 hoop ik weer gezellig bij je link party aanwezig te zijn ik dank je wel daarvoor