zondag 26 januari 2014

Link je creatie 20 / link your stuff 20

Vandaag alweer de 20e link je creatie. Ik blijf het iedere week weer leuk vinden om alle creatieve ideeen op te doen en van anderen te bekijken.

Deze week zet ik een aantal projecten in de schijnwerpers. Ik ben nu zelf druk bezig met het maken van een deken, en vind het erg leuk om dekens van anderen te volgen. Daarom deze week een aantal links van dekens in de schijnwerper.





























Iedeeen weer bedankt voor het meeoden afgelopen week!



6 opmerkingen:

Anoniem zei

jemig nogmaals in de picture dank je wel....

Unknown zei

Leuk Renske, ik doe weer mee! Fijne zondag! Groetjes Lisanne

draad en praat

Unknown zei

Hoi Renske!

Ik ben bij jou terecht gekomen via Jenneke! Bedankt voor de kans om te linken! En wie weet tot een volgende
keer ;)

Groetjes Henrike de Graaf

www.eendraadjelos.blogspot.nl

Unknown zei

Hoi Renske!

Ik ben hier terecht gekomen via Jenneke! Bedankt voor deze kans om te linken en wie weet tot een volgende keer ;)

Groetjes Henrike de Graaf

www.eendraadjelos.blogspot.nl

Sofie zei

Leuk dat ik met mijn deken in de kijker stond ;-)

E Strea Chikitu zei

dank je renske voor dit CREATIEVE platform!
Fijne week,
Renée