vrijdag 25 april 2014

een paar dagen naar mijn ouders deel 2

de 2e dag bij mijn ouders zijn we weer lekker verder gegaan met ontspannen en creatief doen. Het voordeel van daar te zijn, is dat ik niet afgeleid wordt door dingen die thuis "moeten"  gebeuren, en echt er kan zijn voor de jongens en voor het creatief bezig zijn.



Zo zat Niels heerlijk te bouwen

Heb ik stoffen geknipt voor mijn 1e jurk

hebben de jongens heerlijk in de kinderboerderij gespeeld en was er een grote discussie of de klimtoestellen er neergezet zijn zodat kinderen bij de geiten kunnen spelen, of dat ze voor de geiten zijn, en dat de kinderen er ook op mogen......



Had ik mijn 1e jurk in de middag af, en kon ik in de avond aan de slag met mijn 2e jurk.
Thuis zal ik weer een foto laten maken als ik de jurk aan heb.

Groetjes Renske

1 opmerking:

Unknown zei

Zo te zien heerlijke dagen gehad. Ben beniewd hoe de jurk je staat.