woensdag 18 juni 2014

een paar dagen naar Zeeland, en gekleurde haakproject update 7



Afgelopen weekend waren we heerlijk een paar dagen naar Zeeland toe.
Uiteraard ging mijn haakwerk veel mee, maar ook de loom elastiekjes voor de jongens, de vlieger enz..... Mijn haakproject gaat lekker. De 2 delen heb ik nu aan elkaar gezet, dit worden de mouwen en de bovenkant van eht truitje.
Nu ben ik met de onderkant begonnen. Dit worden een variatie van verschillende steken en patronen die ik per moment bedenk. Echt heerlijk om te doen, want ik hoef er geen telpatroon voor mee te nemen.... De 1e bol ecru is op. ik heb er 4 maar dat is te veel, nog geen idee hoeveel het er precies gaan worden......

Niels zit lekker te loomen.

Thijs probeert het ook....

lekker op de dijk loomen.

thijs aan het vliegeren

Niels en ik samen,

Thijs op een bruggetje

ik aan het strand

Ik lekker aan het haken, Niels aan het loomen en Thijs aan het bellenblazen.

haken aan het strand.....

vanavond haken in de tuin

en nog even fietsen. de jongens in de speeltuin en ik op een bankje met mijn haakwerk......

Groetjes Renske



1 opmerking:

Corina zei

Oh jullie vermaken je wel, leuk!