zaterdag 5 juli 2014

Lalylala 4e update, WK loom bandjes





De lalylala pop gaat lekker. Het lijfje is inmiddels klaar. Niels is erg blij met hoe snel de pop vorderd.

Omdat Nederland vanavond weer speelt is Niels druk geweest op de loom om wk bandjes te maken. Ik vind ze zelf super leuk geworden en hij is er helemaal trots op. Helaas spelen ze vanavond erg laat, dus morgen ochtend gaan ze het hier kijken.

Al een poosje kom ik super mooi garen tegen, namelijk unikat garen. Ik heb besloten er een mooie bol van te bestellen, en gisteren kreeg ik hem binnen. Wat is hij mooi! Ik moet me inhouden om er nog niet mee te starten. Het patroonidee zit al in mijn hoofd. Nu hopen dat het patroon er ook goed uit gaat komen..... Maar eerst minimaal 1 ander project afmaken, en dat is of mn truitje waar ik mee bezig ben of de lalylala.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: