zaterdag 23 augustus 2014

Leuke nieuwe opdracht; wortelslingers maken





Van de week kreeg ik een mail met weer een leuke uitdagende vraag, namelijk of ik 30 meter met slinger wilde maken met wortels van stof/vilt eraan. Na wat onderzoeken en een poos ontwerpen was ik eruit, ik wilde de opdracht graag doen.
In overleg met de opdrachtgever hebben we voor vilt gekozen. Ik heb erg mooi vilt besteld en ben aan de slag gegaan.
De eerste 10 wortels zijn de basis van klaar. Op naar de rest. In totaal worden het 60 wortels met in iedere wortel 4 knoopsgaten en allemaal krijgen ze nog loof. Dus de aankomende dagen ben ik nog lekker zoet :)

Groetjes Renske

8 opmerkingen:

Moois van mie zei

wat speciaal ! en jij bent nog wel effe zoet denk ik :)

Anoniem zei

dat gaat geweldig worden

Van Agnes. zei

Wat een grappige opdracht. Erg leuk.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Succes!

Groet, Agnes.

E Strea Chikitu zei

haha! Welk konijn is er jarig?

Unknown zei

Wat een werk, maar super gaaf! Ben heel benieuwd want wordt vast en zeker super tof! Groetjes Lisanne

Linsiedepinsie zei

Ik ben benieuwd naar het eindreslutaat! Het ziet er veel belovend uit!

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat een opdracht! 60 wortels is niet niks. Wel heel leuk om te doen, denk ik.
Succes ermee!
Groetjes, Jannie

Unknown zei

Super toffe opdracht, dat is bij jouw in goede handen!!