zondag 17 augustus 2014

Unicat / unikate garen is nu te koop in de webshop!



Sinds vandaag is het Unicat garen te koop in mijn webshop. Binnenkort komt ook het eerste patroon van mij uit wat je met dit garen kan maken.

Unicatgaren is gemaakt van 4 draadjes die telkens in samenstelling veranderen. Je komt af en toe een knoopje tegen en zo verandert de kleur langzaam in de bol. Op een bol zit 900 meter, tenzij anders aangegeven, dat is genoeg voor een sjaal, kol of omslagdoek. Het materiaal is 50% katoen en 50 % acryl. Je haakt of breit met naald 3,5 - 4,5, maar groter of kleiner kan ook - afhankelijk van het patroon en hoe je haakt of breid.

Ik heb nu 8 kleuren in de shop. Ieder seizoen veranderen ze de kleuren en de kleuren die ik verkoop zullen daarom ook met de tijd mee veranderen. 
Het garen heeft een levertijd van een maand bij de leverancier. De bollen die nu in de shop staan heb ik op dit moment op voorraad.

Groeten Renske
















1 opmerking:

Unknown zei

Wat een geweldige kleuren❤️ De onderste kleur op de startpagina. Heb je die kleur nog? Hoor graag van je. Gr. Britt