maandag 9 maart 2015

een leuke haakopdrachtupdate 3, zomerjurkje en veel toerentellers

Gisteren heb ik heerlijk in het zonnetje gezeten om een stuk van de haakopdracht in elkaar te zetten.


Ook was het tijd om een foto te maken van mijn jurkje wat ik gemaakt heb. Hij is echt heerlijk! En op een strakke spijkerbroek kan hij zelfs goed als tuniek.

Vandaag kwamen er heel veel toerentellers binnen. Ze zijn HIER te koop.

Niels vind het altijd leuk om me te helpen. Zo ook vandaag, eerst samen alle tellers gesorteerd op kleur, en daarna heeft hij de hele administratie gedaan voor me. Zo hoefde ik ze alleen nog maar in te voeren in mijn webwinkel.
Inmiddels staan ze er in, maar de eerste kleuren zijn alweer uitverkocht. Er is een ware hype gekomen op tellers momenteel, want ze vliegen als zoete broodjes de winkel weer uit.

Groetjes Renske




Geen opmerkingen: