vrijdag 20 maart 2015

Nieuwe artikelen in de webshop voor babyspeelgoed




Vandaag heb ik een leuke serie nieuwe artikelen in de webshop binnen gekregen, voor het gebruiken in handgemaakte babyartikelen. Ik heb diverse soorten en kleuren. Oa bijtringen, bijtfiguren en clips om een knuffel te bevestigen aan bijvoorbeeld de box of de maxicosi.

De artikelen vind je HIER

De bijtringen zijn gemaakt voor commercieel  baby speelgoed, gemaakt van EVA en BPA vrij. Gemaakt door een bedrijf met internationale standaard regels ISO9001:2008

Groeten Renske

1 opmerking:

Unknown zei

Ik mocht al het moois al even aanschouwen vanochtend toen ik op de koffie (en haak) was. Prachtige kleuren en volgens mij nergens anders hier in Nederland te verkrijgen via een webshop. Het is dat mijn lummeltjes al lummels van 12 en 15 zijn anders had ik er vast een aantal gekocht. Nu bleef het bij bolletjes wol (ook leuk!) en een gratis zakje steekmarkeerders (nog leuker!!)
Groetjes,
Patricia