zaterdag 6 juni 2015

Haak en breipicknick op 6 juni

Haak- & breipicknick



Houd je van breien of haken? Dan kun je tijdens Uit-jeTent je hart ophalen bij Hotel Van Saaze in Kraggenburg. Hier wordt weer een haak- & breipicknick gehouden op zaterdag met als thema "Zet de bloemetjes buiten". Het begint op vrijdagavond 5 juni met een lezing en breicafe met Wieke van Keulen over patronen en werk

Wanneer:   zaterdag 6 juni van 11.00 tot 17.00 uur
Waar:         op veld bij Hotel Van Saaze (bij slecht weer binnen)
Adres:        Dam 16, Kraggenburg

Entree:       gratis

Op het programma:
  • vrijdagavond in Hotel van Saaze breicafé en lezing van Wieke van Keulen
  • Ruim 20 kraampjes met van alles op het gebied van breien en haken
  • een tentoonstelling van bijzondere haak- en/of breiwerk 
  • workshops voor alle leeftijden
  • kennis maken met Stitch ’n Bitch Kraggenburg*
  • uitwisselen van ideeën en tips
  •  met andere breisters en haaksters
  • Optreden van Sanne en de mannen
  • smulstreekproducten-picknick (10 euro p.p. opgave via info@hotelvansaaze.nl)
  • Wieke van Keulen: Ontwerpster, Blogger
  • Bregina Tuinstra is een actie begonnen om zoveel mogelijke gehaakte en gebreide bloemetjes voor de Haak- en Breipicknick te verzamelen. Kijk de speciale-Facebookpagina. Hier staat ook iedere week een gratis bloemenpatroon op.

Zaterdag zal ik aanwezig zijn met veel artikelen uit mijn shop. Ik kan helaas niet alles meenemen. Heb je specifieke artikelen zien, mail me dan even, dan kan ik die artikelen meenemen.

1 opmerking:

Ans zei

dat ziet er uitnodigend uit, waar ligt Kraggenburg?