dinsdag 1 december 2015

Nieuwsbrief December

Nieuwsbrief Hallo {KLANTNAAM}

De maand december is weer begonnen, de maand met alle feestdagen.

Omdat het de maand van de cadeautjes is, verloot ik iedere week een patroon naar keuze uit mijn webshop. Je ordernummer is deze maand meteen je lotnummer. Iedere maandag maak ik de winnaar bekend.
En als klap op de vuurpeil, verloot ik op 1 januari een leuk verassingspakket twv 25 euro onder alle ordernummers van de hele maand december.

De maandaanbieding van deze maand is:


ACTIE: Bij iedere bestelling krijg je gratis steekmarkeerders. Je krijgt het aantal steekmarkeerders van het aantal euros dat je besteed hebt in de webwinkel. Bijvoorbeeld, je besteld voor 11,35 euro in de shop, dan krijg je 11 steekmarkeerders GRATIS meegezonden in je bestelling

Afgelopen week heb ik de laatste hand gelegd aan een kerstpatroon. Mijn zoon van 8 had een erg mooie tekening voor mij gemaakt. Daar had hij bij geschreven: kussen. Zijn verzoek was om van zijn tekening een kussen te maken. Daar kon ik uiteraard geen nee tegen zegen.

Patroon: KerstmanSter
NIEUW

Patroon: KerstmanSter

€ 3,00
Verder zijn er weer leuke artikelen in de shop bij gekomen deze maand:

Ik heb nieuwe kraamcadeautjes gemaakt:
Speenkkoord geel roze met bloemen en labels

Ik heb een hele serie zilveren hangertjes aan de shop toegevoegd waaronder deze:
Zilver kleurig hangertje, Crochet Queen

De catania katoen is in prijs verlaagd:
SMC Catania haakkatoen / breikatoen
SMC Catania haakkatoen / breikatoen


De phildar coton 3 is in prijs verlaagd:
Phildar Phil coton 3
Phildar Phil coton 3

En de opruiming is verder aangevuld:
Op = Op Opruiming knoopjes
Op = Op Opruiming knoopjes


Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe.

Groeten Renske

Geen opmerkingen: