zondag 20 december 2015

Nieuwsbrief week 52



Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2016.

Deze week heb ik voor jullie in de aanbieding:

15% korting op alle kerstartikelen.
http://www.renskecreatief.nl/c-325736/kerst



De maandaanbieding is ook nog steeds geldig:

De maandaanbieding van de maand December is:

ACTIE: Bij iedere bestelling krijg je gratis steekmarkeerders. Je krijgt het aantal steekmarkeerders van het aantal euros dat je besteed hebt in de webwinkel. Bijvoorbeeld, je besteld voor 11,35 euro in de shop, dan krijg je 11 steekmarkeerders GRATIS meegezonden in je bestelling


De decemberactie:
Omdat het de maand van de cadeautjes is, verloot ik iedere week een patroon naar keuze uit mijn webshop. Je ordernummer is deze maand meteen je lotnummer. Iedere maandag maak ik de winnaar bekend.
En als klap op de vuurpeil, verloot ik op 1 januari een leuk verassingspakket twv 25 euro onder alle ordernummers van de hele maand december.

De winnaar van deze week is geworden:
ordernr:
1611

Ik wens iedereen fijne kerstdagen toe.

Groeten Renske

Geen opmerkingen: