dinsdag 29 december 2015

Temperatuur deken haken 2016 - Temperature blanket crochet


Ik heb er al heel regelmatig over gelezen, een temperatuur deken. (je hebt er ook andere varianten in, zoals sjaals ed)
De bedoeling is dat je iedere dag 1 of 2 toeren haakt, met de temperatuur van die dag. Als je 1 toer haakt kan je kiezen voor de temperatuur om 12 uur, de koudste temperatuur van die dag, of de warmste.
Bij 2 toeren haak je de koudste en warmste kleur van die dag.

Ik ben er nog niet helemaal uit welke variant ik ga doen, maar ik heb vandaag wel het garen uitgekozen. Het gaat worden: Colour Crafter van Scheepjes.

Ik ga jullie aankomend jaar op de hoogte houden van mijn deken van 2016. Je kan in principe op iedere datum van het jaar beginnen, als je het jaar maar rond maakt. Ik vind 1 januari leuk, maar je kan bijvoorbeeld ook voor je verjaardag of een andere bijzondere dag kiezen.

Ik ben super benieuwd of er meer mensen deze leuke deken gaan haken aankomend jaar.

Groeten Renske

Geen opmerkingen: