vrijdag 6 januari 2017

Double Trouble CAL 2017 week 1

Sinds vandaag is er weer een nieuwe CAL gestart, de Double Trouble CAL.
De patronen vind je op de volgende site: http://haakplein.com/index.php/nl/

Ik heb er dit keer voor gekozen om niet het pakket te gaan gebruiken war ervoor bedacht is, maar te gaan haken met Yarn and Colors garen de must have mini's.
Ik ga alle 100 kleuren gebruiken. Ik heb nu van iedere kleur 2 bolletjes, en in de loop van het patroon ga ik zien of dat genoeg is. Ik kan ongeveer 1,5 toeren met stokjes haken met 1 bolletje.
In week 1 zitten nu de eerste 5 kleuren verwerkt.
In de bak op de foto zie je de eerste 25 kleuren, als die op zijn vul ik mn werkbak weer verder, want ik wil alle kleuren wel op volgorde laten liggen. 
Ik haak op nummervolgorde, wat denk ik een super mooie overloop van kleuren geeft.
Week 1 bestond uit stokjes, vasten en reliefstokjes. Dit gaf meteen een leuk effect.
Verderop in de CAL zal er ook tunisch gehaakt gaan worden. Erg leuk allemaal!
De tunische naalden vind je hier:

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: