vrijdag 14 april 2017

Omslagdoek scheepjes Whirl Rocky Roads



Een paar weken terug kwam het garen van Scheepjes binnen, de Whirl. Dit mooie garen is net als de wollcandy unikat garens overlopend. Ik kon het niet laten dit garen ook uit te proberen.

Ik ben heel tevreden over het garen. Ik haak het wel met een iets kleinere haaknaald dan de wollcandy garens. daardoor zal de doek ook iets kleiner worden denk ik. De plekken van de kleurwisseling zijn heel subtiel. je ziet het wel, maar het valt niet enorm op. Het haren is getwijnt, dit betekend dat je minder snel tussen de draden doorsteekt. Daardoor wordt het resultaat wel iets anders dan de unikat garens, maar vind het wel mooi worden.

Ik krijg gezelschap van kitten Nero die het garen erg mooi vind.

Hier vind je de garens:

https://www.renskecreatief.nl/c-358354/scheepjes-whirl

Hier vind je leuke voorbeelden wat je nog meer met de scheepjes Whirl kan maken:

https://nl.pinterest.com/renskehoekzema/haken-whirl/

Groeten Renske

Geen opmerkingen: