vrijdag 15 september 2017

Charming cosy woondeken, het proeflapje


Vandaag is de nieuwste CAL van Haakplein.com van start gegaan. Dit keer gaat het een mooie woondeken worden met allemaal lapjes met relief steken. Een van mijn favoriete steken om te maken, omdat je heel veel diepte krijgt in je werk.

Er zijn hele mooie pakketten samengesteld (die vind je HIER) Maar ik heb ervoor gekozen om mijn eigen garen uit te kiezen, wat ook kon voor deze CAL. Ik heb gekozen om alle kleuren van Yarn and colors Charming te gaan gebruiken. Het wordt zo een hele kleurrijke deken.
Alle bollen Charming vind je HIER

Vanmorgen is het eerste echte patroon uitgekomen. Ik ga er lekker mee aan de slag.....

Hierbij nog wat info over de CAL:

Een tussen Crochet Along 2017 van een deken. Vanaf 15 september zal er 8 weken lang (elke 14 dagen) een patroonbeschrijving zodat de woondeken op 22 december klaar is. De Cosy woondeken bestaat uit vierkanten, die in het laatste deel aan elkaar worden gehaakt. Elk vierkant is een nieuw patroon en in deze patronen wordt gevarieerd met relièfsteken.

Groeten Renske

1 opmerking:

Dinah zei

O, wat leuk ik ga even kijken. Je hebt mooi garen uitgekozen.

Lieve groet,dinah