vrijdag 8 september 2017

Whirl jurkje is AF!


Afgelopen weken ben ik lekker bezig geweest met het haken van een jurkje van scheepjes Whirl garen.

Ik begon het jurkje met het haken van een truitje. Terwijl ik bezig was, ontstond het idee om er een jurkje van te haken.
Ik gebruikte 2 bollen scheepjes Whirl de kleuren 754 green tea voor de bovenkant en de kleur 753 Slice o Cherrie Pie voor de onderkant..

Het truitje was een patroon van Jellina Creations http://www.jellina-creations.nl/blog/verlooptruitje

Verder gebruikte ik voor dit project natuurlijk mijn set met haaknaalden, naald 3,5.
De garen draaischrijf en een wolwinder om de onderste bol andersom op te winden zodat ik weer van buitenaf kon werken.

Ik ben super blij met het resultaat en zal het jurkje denk ik veel gaan dragen.

Groetjes Renske

1 opmerking:

Dinah zei

Wat een super leuk jurkje is dat geworden. ik vind het middenstuk ook erg mooi. Hebje echt maar 2 bollen gebruikt? Of zijn dat mega bollen.. hihihi..

Lieve groet,dinah