vrijdag 12 januari 2018

Read Between the Lines Update 3



Het is alweer even terug, maar ik heb weer een update van mijn read between the lines sjaal. Een heerlijk patroon om mee te werken.
Ik ben nu met de zwarte kleur aangekomen bij het eerste draadje licht grijs. Dus vond ik het weer tijd voor een update. Mijn kabel is inmiddels te kort, dus ik kan er een volgende kabel aan vast maken om meer ruimte te hebben.
De whirl die ik van buiten af brei heb ik op de garen draaimolen staan.
De whirl die van binnen uit gaat, stortte in de binnenkant in, waardoor ik veel knopen kreeg. Ik heb er een schoolbeker van de kinderen in gezet, en nu heb ik geen problemen meer en kan ik weer soepel breien.
Op naar de volgende grote kleurwisseling, dat wordt van licht grijs naar wit. 

Groetjes Renske
Het patroon vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/scheepjes-whirl/detail/1767/yarn-the-after-party-19---read-between-the-lines-shawl-nl.html
De garens vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/scheepjes-whirl/

Geen opmerkingen: